Utplassering #1

Hei alle sammen
Nå har jeg vært på utplassering i to dager og jeg har hatt det veldig gøy.
På mandag kom jeg dit og hilste på alle sammen. jeg så meg litt rundt og ble satt til å rydde i tekstil og sette de like sammen. etter det "stuffet" jeg puter.  De var veldig opptatte så jeg begynte med skoleoppgaven. Dagen gikk bra og ganske raskt.
På tirsdag startet jeg dagen med å hilse på hunden som går rundt der. Det er en golden retriver som heter Goldi og den er veldig sosial og søt.  Jeg ble satt til å klippe og å hulle "cuttings", som er små biter med tekstiler som henger på en vegg. På den veggen kan de som er der ta med disse som eksemplarer.  Etter dette ryddet jeg litt i tekstiler og igjen etter det, så satt jeg og en annen ansatt der opp en utstilling og jeg fikk prøvd meg litt og jeg kom med noen forslag og det gikk veldig bra. jeg fikk skryt på enden av dagen fordi jeg hadde gjort en bra jobb.
Her er en seksjon der jeg sorterte tekstiler på mandag.

En til hylleseksjon fra sorteringen på mandag.

Enda en.



Hylleseksjon fra rydding idag.


















Kommentarer

Populære innlegg